close

 

 

昨天看的一部電影,有保羅麥卡尼的歌,想起我的大學時候。

【This Never Happened Before】 ─ Paul McCartney ­

­

I'm very sure ­

This never happened to me before ­

I met you and now I'm sure ­

This never happened before ­

Now I see ­

This is the way it's supposed to be ­

I met you and now I see ­

This is the way it should be ­

This is the way it should be ­

For lovers ­

They shouldn't go it alone ­

It's not so good when your on your own ­

So come to me ­

Now we can be what we want to be ­

I love you and now I see ­

This is the way it should be ­

This is the way it should be ­

This is the way it should be ­

For lovers ­

They shouldn't go it alone ­

It's not so good when your on your own ­

I'm very sure ­

This never happened to me before ­

I met you and now I'm sure ­

This never happened before (This never happened before) ­

This never happened before (This never happened before) ­

This never happened before (This never happened before) ­

This never happened before ­

­

­

歌詞中譯 ­

­

【過去從未發生過】──保羅麥卡尼 ­

­

我很確定 ­

這些從來沒發生在我身上過 ­

我遇見了你而如今我確定 ­

這樣的感覺從來沒發生過 ­

現在我明白 ­

這些本應該如此 ­

我遇見了你而我現在明白 ­

這些本應該如此 ­

對於戀人們而言 ­

這些本應該如此 ­

他們不該各自孤獨著 ­

當你一個人孤立無助時總是不美好 ­

所以來到我的身邊吧 ­

現在我們終於能隨心所欲 ­

我深愛著你而我現在明白 ­

這些本應該如此 ­

這些本應該如此 ­

對於戀人們而言 ­

這些本應該如此 ­

他們不該各自孤獨著 ­

當你一個人孤立無助時總是不美好 ­

我很確定 ­

這從來沒發生在我身上過 ­

我遇見了你而如今我確定 ­

這樣的感覺從來沒發生過 ­

這些從來沒發生過 ­

這些從來沒發生過­

arrow
arrow
    全站熱搜

    微微翹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()