close

 

 

一首太棒的老歌,配上新電影,簡直美翻了。 ­

【It's too late】

Stayed in bed all morning Just to pass the time ­

There's something wrong here ­

There can be no denying ­

One of us is changing ­

Or maybe we've stopped trying ­

­

*And it's too late, baby, now it's too late ­

Though we really did try to make it ­

Something inside has died and I can't hide ­

And I just can't fake it ­

­

It used to be so easy living here with you ­

You were light and breeze ­

And I knew just what to do ­

Now you look so unhappy ­

And I feel like a fool(*) ­

­

There'll be good times again for me and you ­

But we just can't stay together ­

Don't you feel it too ­

Still I'm glad for what we had ­

And how I once loved you(*) ­

­

歌詞中譯 ­

­

太遲了by卡洛金 ­

­

整個早上都窩在床上 ­

只想消磨時間 ­

這裡有些不對勁 ­

這是無法否認的 ­

我們之間有人變了 ­

或許是我們不再努力 ­

­

太遲了,寶貝,現在真得太遲了 ­

儘管我們真的嘗試過 ­

我的心已死,我無法隱藏 ­

我真的無法掩飾 ­

­

和你共處,曾是如此輕鬆寫意 ­

你像陽光和微風 ­

我明白該做什麼 ­

現在的你看起來很不快樂 ­

我覺得自己像傻瓜一樣 ­

­

我倆仍可擁有美好時光 ­

但我倆就是無法在一起 ­

你也有這種感覺嗎? ­

我依然很高興我們曾擁有的 ­

還有,我曾經愛過你­

arrow
arrow
    全站熱搜

    微微翹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()